вівторок, 14 лютого 2017 р.


     Згідно річного  плану роботи  школи з метою  вирішення  методичної проблеми «Розвиток життєвих компетентностей учнів під час навчально-виховного процесу»  з  06 по 10 лютого у Зубрянському НВК проходив тиждень  педагогічної майстерності   під час якого досвідчені  учителі  ділилися своїми навиками роботи з учасниками школи молодого учителя . В рамках цього тижня відбулися такі заходи:

 ·       Круглий стіл за участі учителів початкових класі  на тему: «Розвиток життєвих компетентностей   на уроках в початковій школі», де Чапельська Л.В. та Параняк М.П.  поділилися прийомами роботи щодо розвитку нестандартного,  креативного мислення дитини; проробили психологічні вправи для формування навичків  роботи у команді, розглянули методи та способи стимулювання творчої активності школярів.

·  Урок з української літератури Старчак О. З. " Українські поети-романтики XIX століття". Мета уроку: допомогти учням глибше осмислити ідейно-художній зміст творів поетів- романтиків; надати предметні компетентності, сформувати компетенції та "спровокувати" рефлексії, а саме: ознайомити учнів з романтизмом як літературним напрямом в Україні та творчістю найвідоміших поетів-романтиків.    Розвивати  пам'ять, висловлення власної думки щодо прочитаного; навички аналізувати художні твори, простежуючи в них приналежність до літературної течії; стимулювати учнів до пошукової діяльності і навчити методиці самостійного вивчення матеріалу.
  Виховувати любов до художнього слова, естетичний смак; прагнення до духовного збагачення, шанобливе ставлення до народної моралі й етики; національну гордість та естетичні почуття, почуття гармонійності у мистецтві і житті.

  ·   Урок алгебри у 7 класі провела учитель  Гриньо О.Р. «Графік функції. Функція як математична модель реальних життєвих процесів.» Учні  навчилися  аналізувати прості реальні життєві процеси за їх графіками, визначати окремі характеристики функції за її графіком, поєднали українські прислів’я з графіками,  віднайшли зв'язок навчального матеріалу з життям.


 
Застосування елементів лялькового театру на уроках англійської мови продемонструвала учитель Колбасюк Ірина Романівна . 8 лютого учні 6, 7, 8 класів підготували ляльковий театр англійською мовою і виступили перед учнями молодших класів.Діти інсценізували 7 вистав англійською мовою ( 28 учнів брали участь), та отримали неоціненне задоволення від своєї роботи та приємні спогади на все життя.

 У такий спосіб викладання предмету розкриваються здібності дітей, особливо сором'язливих, певною мірою закомплексованих. Звикаючи до участі у виставі за ширмою (де дитину не бачать), вона легко набуває впевненості у своїх силах, вільно виступає перед однолітками, стає активнішою на уроках, підвищується її громадська активність.




·     Цікавим та пізнавальним  був урок хімії  учителя Сухарини О.І. в 10 класі на тему «Карбонатна кислота. Карбонати.» На уроці хімії вивчили та дослідили властивості карбонатної кислоти та її солей. Діти відчули себе в ролі не лише хіміків, а й слідчих особливої справи, в ролі царів, які вживали дивовижні напої, подорожували світом у пошуках слідів карбонатів, а на завершення побували у творах видатного українського письменника Всеволода Нестайка. З уроку діти та вчителі винесли багато нових та корисних знань, як для побуту, так і для повсякденного життя.
·  Урок зарубіжної літератури у 8 класі на тему: «Зображення всеперемагаючої  сили кохання головних героїв трагедії В.Шекспіра «Ромео і Джульєтта» (інтегрований урок - українська література , англійська мова,образотворче мистецтво та музика – з елементами компаративізму). Учитель  Пронишин Марія ІванівнаМетою уроку зарубіжної літератури у 8 класі на тему: «Зображення всеперемагаючої  сили кохання головних героїв трагедії В.Шекспіра «Ромео і Джульєтта» (інтегрований урок - українська література , англійська мова,образотворче мистецтво та музика – з елементами компаративізму)було не тільки розкрити ідейно-художній зміст трагедії,її морально-філософське значення;розвивати пізнавальні здібності учнів,уміння застосовувати в процесі вивчення творів зарубіжної літератури  знання з укр.літ, англ. мови  та інших видів мистецтва , а й навчити учнів робити компаративний аналіз творів зарубіжної та української літератури:віднаходити спільне у 

літературі та мистецтві різних народів світу (В.Шекспір «Ромео і Джульєтта»-  М.Коцюбинський «Дорогою ціною», «Тіні забутих предків»; Овідій «Метаморфози» - «Пірам та Фісба»;П.Чайковський «Ромео і Джульєтта»,С.Прокоф’єв  сюїта «Монтеккі та Капулетті» та ін.).
Діти зробили висновок ,що  мораль кохання – а кохання завжди символізувало саме життя - приходить у світ і утверджує нові цінності,нехай навіть настільки дорогою ціною,дарує надію на краще. Попри все,життя перемагає смерть,а любов – ненависть.
·     Справжній учитель навчається завжди. У п’ятницю  своїм досвідом роботи з учителями Зубрянського НВК  ділилися директор авторської школи "Тривіта" м. Львова Галина  Станіславська та директор навчально-виховного комплексу с. Козьова  Сколівського району Оксана Клепуц. Пані Галина презентувала свою  школу ,  провела психологічні тренінги для учителів  . Оксана Миколаївна ознайомила з методикою  "змішаного навчання", яку вони апробували і уже застосовують на уроках у своїй школі. Надіємося на подальшу співпрацю , адже завжди цікавимося освітніми досягненнями , методиками та інноваційними технологіями , які б можна застосувати у роботі навчально-виховного закладу.